معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف
معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

معرفی بهترین سایتها در حوزه های مختلف

وبلاگ آموزشی

کسب بیت کوین، داج کوین، اِتِریوم با رولرکوین

کسب بیت کوین، داج کوین و اتریوم که هر سه جزو ارزهای دیجیتال خوش اقبال هستند توسط سایت رولرکوین به صورت بازی و استخراج صورت می پذیرد.

نمایی از صفحه نخست سایت رولرکوین را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

اگر علاقمند هستید با نحوه کار این سایت آشنا شوید؛ در ادامه همراه ما باشید... 

 نحوه کار رولرکوین چگونه است؟

Hamster

Hello world  سلام دنیا

شما اینجا  هستید؛ یک علاقه‌مند ارزهای رمزنگاری، به دنبال ثروت هستید و در مورد مرکز داده خود برای استخراج رمزنگاری آرزو می کنید. شاید قبلاً خودتان استخراج ارزهای رمزنگاری را امتحان کرده باشید، شاید نه، اصلاً مهم نیست.

درحالیکه شما اولین ارز رمزنگاری واقعی خود را بدست آورده اید، Rollercoin برای بازی و ساخت مرکز داده ساخته شده است! اما لطفاً، به استخراج در RollerCoin به عنوان منبع اصلی درآمد اعتماد نکنید. RollerCoin یک بازی استخراج است، این بازی برای سرگرمی و جبران خسارت با سکه های رمزنگاری واقعی ساخته شده است.


The beginning  آغاز

Avatars


همه چیز با شخصی سازی شخصیت شما شروع می شود. می توانید یک نسخه کامل از ظاهر خود تهیه کنید یا آن را کاملاً برعکس ایجاد کنید، خلاق باشید و بداهه با آواتار داشته باشید، بعداً می توانید آن را تغییر دهید.

Avatar steps

به محض اینکه آواتار خود را به پایان رساندید، آماده استفاده از اصول استخراج در RollerCoin هستید.


Mining Basics مبانی معدنکاوی (استخراج)

Mining


بازی ما شبیه ساز استخراج است، بنابراین یک نسخه ساده از چگونگی انجام آن در دنیای واقعی است.


Computers net شبکه قدرت - قدرت استخراج همه بازیکنان به صورت ترکیبی است، اگرچه هر بازیکن قدرت استخراج خاص خود را دارد.

Computer قدرت من - قدرت استخراج شخصی شما. با بازی و خرید ماشین های استخراج می‌توان آن را ساخت. هرچه قدرت بیشتری داشته باشید ، قطعه بزرگتری از یک بلوک استخراج دریافت می‌کنید.

Pick بلوک استخراج - هر بلوک یک بار پاداش ثابت در BTC ، DOGE و ETH دارد که متناسب با قدرت استخراج آنها بین تمام بازیکنان RollerCoin تفکیک شده است.

Coins pack پاداش - هنگامی که بلوک استخراج "محاسبه" می شود و تقریباً هر 5 دقیقه اتفاق می افتد ، همه بازیکنان رمزهای واقعی را بر روی کیف پول مجازی خود دریافت می کنند.


Power building قدرت سازی

Power building


با خرید دستگاه‌های استخراج مرکز داده و انجام بازی‌ها می‌توانید قدرت خود را افزایش دهید. هر دو به قدرت شما اضافه می کنند و شما را در رتبه بالاتر قرار می‌دهند، اما هر یک از دستگاه‌ها قدرت کاملاً متفاوتی را ارائه می‌دهند.


Miner - وقتی دستگاه استخراج جدیدی خریداری می‌کنید، به شما مقداری نیرو می‌بخشد و استخراج‌کننده همیشه کار می‌کند، حتی وقتی آنلاین نیستید. این قدرت دائمی است. برای خرید اولین استخراج‌کننده خود، ابتدا باید یک قفسه تهیه کنید، سپس می‌توانیداستخراج‌کننده را روی آن قرار دهید.

Clock - همچنین می‌توان با بازی کردن، قدرت استخراج را به صورت رایگان دریافت کنید. وقتی در یک بازی پیروز شوید، قدرت نیز رشد می‌کند، اما فقط برای 24 ساعت. این بدان معنی است که قدرت بازی به قدرت استخراج شما اضافه می‌شود و پس از 24 ساعت از بین می‌رود. برای پایدار نگه داشتن توان استخراج خود، باید هر روز بازی کنید تا کاهش توان نسبت به روزهای گذشته را جبران کنید.

وقتی برنده 10 ، 30 ، 60 بازی هستید ، رایانه بهتری دریافت می کنید که باعث می‌شود قدرت بازی شما برای مدت طولانی‌تری 3، 5 و 7 روز حفظ شود!


Multi-mining چند ساتخراج

Multi mining


در حال حاضر، RollerCoin از استخراج 3 ارز رمزپایه پشتیبانی می‌کند : بییت کوین (BTC)، اِتِریوم (ETH) و داج کوین (DOGE). شما می‌توانید یک، دو یا هر سه را همزمان استخراج کنید! در بخش My Power، یک دکمه Split Power وجود دارد که در آن می‌توانید درصد توان استخراج خود را بین این رمزنگاری‌ها تغییر دهید.


Mining process


بازی دیروقت

Cup بنابراین، در اینجا شما، صاحب کل مرکز داده استخراج با اولین رمزنگاری های خود در دست هستید، با این کار چه کاری انجام می‌دهید؟ برای خرید تجهیزات استخراج بهتر می‌توانید آن را به هر کیف پول واقعی رمزنگاری شده یا سرمایه‌گذاری مجدد انجام دهید. و فراموش نکنید، فقط بهترین ها پاداش می‌گیرند!

از استخراج لذت ببرید!



جهت ورود به سایت و ثبت‌نام آدرس اینترنتی زیر را لمس نمایید:

|||

||

|

https://rollercoin.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد